Jump to content

צריך עזרה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צריך עזרה

  1. נסעתי על אחותה התאומה קיה פיקנטו עם רמת גימור gt line עם המנוע 1200 אוטמט 2018 עם הגיר הרגיל עברתי איתה 60 אלף קמ ממוצע של 7.3 ליטר ל 100 קמ 13.69 קמ לכל ליטר בנזין הייתי לוחץ איתו בשביל לעמוד בקצב ברמזורים עם שאר המכוניות (לפחות לנסות) אוטו אמין מאוד בבדיקה שעשו לאוטו לפני המכירה הכל יצא וי
  2. שלום לכולם יש ברשותי יונדאי אלנטרה היברידית 2022 שעברה 40 אלף קמ בבדיקה באוטו לפני הקניה כתבו הערה: בתיבת העברת כוח יש שמן כהה בלאי דיסקיות הילוכים. עברתי את האוטו טיפול במוסך מורשה יונדאי ושאלתי אותם אם תיקנו את התקלה המנהל מוסך טוען שכן וקוראים לזה נוזל מצמד הידרואלי למנוע D האם הוא צודק ?
×
×
  • תוכן חדש...