אשמח לשמוע ממך ומחברי הפורום המלצות ליישום וחומרים, אני נמצא בדיוק בשלב הזה כרגע.
לא התנסיתי בעבר בתהליך.
מבחינתי השלבים הם-
שטיפה יסודית
ניקוי עם פלסטלינה
פוליש עדין
ווקס
אגב, האם ניתן לעשות את הפוליש עם מלטשת אקסצנטרית? (יש לי 5״ של מקיטה עם בורר מהירויות)