כמה עולה להחליף רצועה במידה וצריך?
והאם בנסיעה ברכב על 120 קמ"ש שהטורים כבר מגיעים ל 3.5 זה בריא לאוטו? כי שאני נוסע על 130 קמ"ש כבר הטורים גבוהים השאלה אם זה לא טוב לנסוע במהירות כזו או שאוטו בנוי לזה בגלל שיש לו רק 4 הילוכים?
עשיתי בדיקה לפני קניה הכל נראה תקין חוץ מכמה תיקוני פח וצבע בטמבון הקדימי ובכנף ימין
ומה צריך להחליף בטיפול 190,000 חוץ משמן פילטר שמן פילטר אוויר ופילטר מזגן מתי עושים פלגים באוטו הזה?
האם קיה פיקנטו 2015 אוטומט הוא חסכוני בדלק והאם הוא מומלץ לקניה?
ואיך הוא מבחינת האמינות (תחזוקה וכו')
והאם 189K ק"מ זה הרבה לרכב הזה? (שמעתי מחבר שהוא מגיע ל300 אלף על אותו מנוע)