Jump to content

שמוליק עזר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שמוליק עזר

  1. היי יש לי פורד קונקט היא נוסעת מעולה אבל יש בעיה אחריי נסיעה של בערך רבע שעה 20 דקות האוטו מתחמם בדרך כלל דווקא כשאני מאט והמחוג עולה בערך לשלוש רבעים מהמד חום. ויורד דווקא כשאני נותן יותר גז בכביש מהיר לדעתי יש בעיה בוונטה כשאני מדליק את האיוורור ידני זה יורד כאילו שהיא לא מופעלת מעצמה במהלך הנסיעה חשבתי להחליף את הריליי אבל אמרתי אולי למישהו יש עוד רעיונות
×
×
  • תוכן חדש...