חברי הפורום שלום
שיחקתי באתר בידספריט ומצאתי את עצמי עם זכייה של רכב טויטה אוריס היברידית שנת 2016
הרכב נסע 200K ק"מ
המחירון של הרכב הוא באיזור ה50K
המחיר שאני שמתי הוא 32K
לאחר הזכייה התחלתי לבדוק במה זכיתי
ומה הסיכונים לעסקה כזאת
דבר ראשון לרכב אין טסט מתחילת שנה
השאלה אם זה בגלל זה שזה ישב במגרש של הכונס או שזה בגלל שהכונס לקח כבר רכב שירד מהכביש?
ואם זה ישב כזה הרבה זמן במגרש מה ההשלכות של זה (רכב היברידי) מישהו יודע לומר לי עם זה משפיע על המערכות ההיברידיות?
ראיתי את הרכב זה נראה שבעלי הרכב לא מספיק תיחזק אותו יש נזקי פח בכמה מקומות
והריפוד במושב האחורי ברכב יצא מהמקום, לא יודע אפילו מה העלות של תיקון כזה....
מה שגרם לי לתמיהה זה שראיתי בתא מטען של הרכב מצבר שמחובר. לאן? לא יודע, מה זה יכול להיות???? (אולי חלטורה כדי שהרכב ההיברידי יעבוד לא מבין בזה......)
עד כאן הצדדים לשלילה
הצדדים לחיוב זה
שמדובר ברכב אמין
במחיר יחסית זול ממחיר המחירון
מה גם שמחיר הפתיחה של המכרז על הרכב הזה היה 30 (לא יודע איך נקבע מחיר הפתיחה אבל אולי זה אומר שמדובר ברכב שהעו"ד החליט לתמחר אותו ב30 ואני קניתי במחיר קרוב לתמחור הזה מה אומרים על השיקול הזה?)
ולסיום לפי חוקי המכירה כבר שמתי 3.5 על הרכב גם אם אני מבטל
אז האם שווה לשלם על הרכב הזה 28K
מה אתם הייתם עושים???????????