Jump to content

chevyspark

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של chevyspark

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, חדש בתחום הרכבים אשמח לעזרה. הוחלפו צמיגים קדמיים לפני חודשיים, תוך כדי החלפה המתאמים של הג'אנטים התפרקו והרכבנו את הגלגלים ככה בלי מתאמים - בעל הפנצ'ריה אמר שאם יהיו רעידות על ההגה נצטרך להזמין ג'אנטים חדשים לכל הרכב (לא זול וגם הג'אנטים שיש כרגע הם יחסית בסדר אין באמת צורך ויזואלי להחליף אותם) כמה חברים אמרו שאולי יש בעיה באיזון - באתי לאותו המקום לעשות איזון מקדימה, הרעידות המשיכו לאחר עוד התייעצות, נודע לי שיש מקומות שלא יודעים לעשות איזון אז הלכתי למקום אחר עשיתי איזון קדמי וגם אחורי - עדיין יש רעידות. האם רעידות בהגה הם בהכרח בגלל שיש מחסור במתאמים על הג'אנטים הקדמיים או שיכולה להיות סיבה אחרת?
×
×
  • תוכן חדש...