התופעה הזאת קרתה גם אצלי פעם אחת, אין לי מושג מדוע ולאחר מכן זה לא קרה שוב, אינני זוכר את אחוז הסוללה אני כן זוכר שלפני שיצאתי מהאוטו כיביתי אותו והתעכבתי עוד מספר דקות וכשבאתי לצאת לחצתי שוב על כפתור הכיבוי מה שגרם להפעלת הרכב מחדש ומיד כיביתי, התחושה שלי היתה שהיה קשר אך איני מומחה