Jump to content

יעקב ביטראן

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יעקב ביטראן

  1. כנראה שלא הסברתי נכון. הרכב בנזין והגיר שמצאתי הוא לדגם בנזין בדיוק לרכב כמו שלי https://a.aliexpress.com/_omRdxBx) המחיר שלו לא כזה יקר וכן גם המשלוח עלויות המכס לא אמורות להיות גבוהות (את נושא משרד התחבורה אבדוק) מהארץ אני לוקח רק את הדוושות וידית הילוכים לכן לא תהיה לי בעיה עם תאימות הגיר לרכב וכן לא עלויות גבוהות כי הרכב במקור מותאם לכזה גיר בדיוק. השאלה איזה עוד חלקים אצטרך לקחת בחשבון?
  2. שלום, ברשותי רכב אוטומט ואני מעוניין להסב אותו לידני מדובר בקיה סיד 2012 (הצורה הישנה) בנזין מנוע 1.6 g4fc בארץ לא מצאתי כזה דגם ידני אבל בעולם קיימים הרבה מצאתי גיר ידני מתאים ביבוא כמובן. קלאצ ותיבת הילוכים מפירוק מרכב כזה דיזל איזה חלקים אני צריך עוד? ואשמח לחוות דעת למי שכבר עבר את התהליך הזה.
×
×
  • תוכן חדש...