שלום,
ברשותי רכב אוטומט ואני מעוניין להסב אותו לידני
מדובר בקיה סיד 2012 (הצורה הישנה) בנזין מנוע 1.6 g4fc
בארץ לא מצאתי כזה דגם ידני אבל בעולם קיימים הרבה
מצאתי גיר ידני מתאים ביבוא כמובן. קלאצ ותיבת הילוכים מפירוק מרכב כזה דיזל
איזה חלקים אני צריך עוד? ואשמח לחוות דעת למי שכבר עבר את התהליך הזה.