Jump to content

יודי יודי

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יודי יודי

  1. הייתי בטויוטה אס גל בילו ואמרו לי לי למרות שעשיתי 150 אלף הם ממליצים לא לגעת במים ולא להחליף ומאז עשיתי עוד 50 אלף ק"מ והם אומרים שיש אישור מהיצרן לא לגעת ואין עניין מצד שני טויוטה יחזקאל אומר להחליף מה אתם מציעים לעשות אני חושב גם שאין סיבה להחליף . אבל אשמח לשמוע
  2. לא אבל הם חדשים עם הרפידות הקודמות
  3. אני לא יודע אם אני מדמיין אבל נראה לי שהוא מגיב פחות טוב
  4. קניתי רפידות בלם מחנות חלפים כמו בקישור הזה https://www.autodoc.parts/ridex/8043013 ושהמוסך החליף את הרפידה ראיתי שהשיניים של הרפידה קטנים ברוחב מהמקורי אבל המוסך אמר שזה תקין כי רשום שזה מתאים לרכב בפועל אני רואה באתרים בחול שהמשקל של הברקס הוא 1380 קג בעוד שהרכב שלי עצמו שוקל 1400 ומשקל כולל הוא 1800 קג השאלה אם זה בעיה ולהחליף למקורי חזרה תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...