Jump to content

הצדיק משטפנשט

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי הצדיק משטפנשט

  1. הולך אליו מחר, אעדכן
  2. אוקי, מה עושים במצב כזה אם זה כמו שאתה אומר?
  3. שלום רב, ברשותי סקודה ראפיד 2017, 1200 TSI, AMBITION. המיזוג באוטו על חום לא עובד בכלל ועל קור עובד מצויין, הלכתי למוסך והוא נגע בצינורות של הנוזלים למטה ולדבריו הם לא היו חמים מספיק ואמר שצריך לעשות להם ניקוי ושטיפה ולקח תמורת זה 450 ש"ח וזה לא עזר במאומה. אשמח לעזרה בנושא, תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...