שלום רב, ברשותי סקודה ראפיד 2017, 1200 TSI, AMBITION. המיזוג באוטו על חום לא עובד בכלל ועל קור עובד מצויין, הלכתי למוסך והוא נגע בצינורות של הנוזלים למטה ולדבריו הם לא היו חמים מספיק ואמר שצריך לעשות להם ניקוי ושטיפה ולקח תמורת זה 450 ש"ח וזה לא עזר במאומה.
אשמח לעזרה בנושא, תודה רבה.