קניתי טיוטא ורסו לא מזמן ולפתע נדלקו לי 4 נורות של ה ABS, ההחלקה, סימן קריאה, ועוד נורה של תקלה, הלכתי למוסך מצוין ואמין והוא ניסה לתקן דרך המחשב, ואחרי שנסעתי מהמוסך ככמה קילומטרים הנורות שוב נדלקו, מישהו מחברי הפורום אולי נתקל בבעיה כזאת? ומה האפשריות לתיקון?