שלום . אני נוסעת ברכב ליסינג שממומן ע"י מקום העבודה שלי. ב17.4.24 קיבלתי דוח מצולם על נסיעה בנת"ץ בתל אביב שבוצעה ב.16.6.23 (עשרה חודשים קודם).
בכותרת הדו"ח נכתב שהוא נערך ב6/1/24 (7 חודשים אחרי הביצוע) ונשלח ב3.1.24 . אלי כאמור הגיע ב אמצע אפריל. הדוח הגיע בדואר רגיל, לא רשום.
עלות הקנס 750 ש"ח למרות שזו פעם ראשונה שראיתי את הדו"ח .
פניתי לעריה לערעור על ההתיישנות , ועל העובדה שהפניה הגיעה בדואר רגיל ואין שום אסמכתה שהיא הגיעה אלי בעבר והתעלמתי.
שלושה חודשים אחרי הגיעה התשובה - "בקשה לביטול הודעת תשלום קנס יש להגיש בתוך שלושים ימים מיום קבלת ההודעה בדואר רשום.
פנייתך זו הוגשה לאחר המועד הקבוע בחוק." כאמור , הפניה הגיעה לא בדואר רשום , ונעשתה יומיים לאחר קבלתה בדואר רגיל .
משפט נוסף בתשובה "הדוח הוסב ולכן ניתן לשלוח הודעת תשלום קנס בפרק זמן של שנתיים."
מה הכוונה בדוח שהוסב ? האם אכן אפשר לשלוח דוחות שנתיים אחרי ?
אשמח להתיחסות
תודה רבה
תשובת ערית תל אביב לדוח נתצ .pdf