Jump to content

יעל 28

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יעל 28

  1. תודה , ויש מה לעשות עם זה ? אני אמורה לשלם קנס מוגדל למרות שלא קיבלתי אותו בזמן ? הרכב רשום על שם חברת הליסינג
  2. שלום . אני נוסעת ברכב ליסינג שממומן ע"י מקום העבודה שלי. ב17.4.24 קיבלתי דוח מצולם על נסיעה בנת"ץ בתל אביב שבוצעה ב.16.6.23 (עשרה חודשים קודם). בכותרת הדו"ח נכתב שהוא נערך ב6/1/24 (7 חודשים אחרי הביצוע) ונשלח ב3.1.24 . אלי כאמור הגיע ב אמצע אפריל. הדוח הגיע בדואר רגיל, לא רשום. עלות הקנס 750 ש"ח למרות שזו פעם ראשונה שראיתי את הדו"ח . פניתי לעריה לערעור על ההתיישנות , ועל העובדה שהפניה הגיעה בדואר רגיל ואין שום אסמכתה שהיא הגיעה אלי בעבר והתעלמתי. שלושה חודשים אחרי הגיעה התשובה - "בקשה לביטול הודעת תשלום קנס יש להגיש בתוך שלושים ימים מיום קבלת ההודעה בדואר רשום. פנייתך זו הוגשה לאחר המועד הקבוע בחוק." כאמור , הפניה הגיעה לא בדואר רשום , ונעשתה יומיים לאחר קבלתה בדואר רגיל . משפט נוסף בתשובה "הדוח הוסב ולכן ניתן לשלוח הודעת תשלום קנס בפרק זמן של שנתיים." מה הכוונה בדוח שהוסב ? האם אכן אפשר לשלוח דוחות שנתיים אחרי ? אשמח להתיחסות תודה רבה תשובת ערית תל אביב לדוח נתצ .pdf
×
×
  • תוכן חדש...