Jump to content

דודי ענהאל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קרית גת
  • איזה רכב יש לך?
    הונדה אינסייט 2014
  • תחביבים
    רכבים, טכנולוגיה, ופסיכולוגיה.
  • מקצוע
    ברוך ה' זוכה ללמוד תורת ה' ובכך מציל את עם ישראל מאסונות שלא יקרו, ובכך נושא בנטל עם החיילים שבחזית
  • עמוד הבית שלכם
    עמוד הגמרא בדף היומי
  • Skype
    שמיים (הקב"ה)
  • מדיה חברתית
    וואצאפ פון של חרדים... ללא התמכרות למדיה חברתית ב"ה.

הנקודות של דודי ענהאל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תודה רבה! מה שאתה אומר על הרחבת אחריות עד גיל 12 - זה דווקא בטויוטה? ליונדאי היברידיות - אין את זה? (פריוס - יקרות לעומת שאר היברידיות ובחיר הזה אמצא גג 2013, ספציפית אוריס שטיישן היא הבחירה הכי פרקטית - אבל לא סובל את האוטו הזה (מניסיון של שנה שימוש), ובכללי אני - בשונה מכל העולם כולו - פחות אוהב טויוטה. אם כבר אז אוריס - לא סטיישן, אבל היא משעממת...)
  2. מחפש רכב חסכוני, עדיף היברידי, נוח, מאובזר, שטוב גם לנסיעות ארוכות, וכן - אנחנו משפחה בת 4 נפשות. כיום יש לי הונדה אינסייט 2014 (שווה בערך 37-39 אלף), + תקציב של עד 15 אלף להוסיף לקניית רכב חדש. הכיוונים שלי איוניק\נירו\פריוס - אבל בתקציב שלי הק"מ גבוה, וכן פוחד מהסוללה, כי כמו שציינתי אין לי כרגע עוד 10 אלף מיותרים להילפת סוללה, אשמח לשמוע גם על פיתרונות לענין הסוללות. ובנוסף אני שואל: עד כמה ק"מ אתם ממליצים לקנות את הרכבים שציינתי למעלה.
×
×
  • תוכן חדש...