פשוט אין מילים....
מצב הספורט המוטורי רק הולך אחורה במקום להתקדם במדינה שלנו.
ועוד חשבנו שיהיה שינוי....
חשבנו שתהיה לגיטימציה לקבוצות כמונו שאוהבות ורוצות לטפח את ההובי שלהם לפי כל חוקי המשחק המקובלים בעולם המערבי.
חבל, פשוט חבל.
בשם מועדון ה- CJ והסופה הישראלי.
ליאור.