Jump to content

שמוליק אלמגור

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של שמוליק אלמגור

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. תקלה בטורים הטורים עולים ל1.5+ שאני עוצר את הרכב הטורים יורדים ל1 כשאני עוזב את הברקס הם עולים ל1.5+ והרכב נוסע לבד עשיתי ניקוי מצערת וזה לא עזר לפני כן היה לי בעיה בברקס החלפתי משאבת בלם ושיפוץ abs בדקו ואקום ולא מוצאים את הבעיה הבוסר נלקח לבדיקה והוא נימצא תקין מה יכול להיות התקלה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...