Jump to content

Shaashuba

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Shaashuba

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. היי , ראיתי בפייסבוק מודעה בנוגע לסיוויק רובוטית. הבנתי שהתיבה יחסית אמינה וחסכונית , אבל מעצבנת לתפעול. האוטו ממש מאובזר עבור מה שנדרש עבורו. הייתי רוצה לדעת האם בכלל שווה לי לראות את הרכב או לוותר מראש. תודה רבה ושבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...