Jump to content

משבר סלעים מוזהב

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי משבר סלעים מוזהב

  1. תודה רבה! בסופו של דבר הסתבר שהבעיה היא הצטברות אבנית בפיית המתז. הכנסתי את הסיכה פנימה, זה ניקה את האבנית, והמתז חזר לעבוד כרגיל.
  2. שלום, ברשותי אווטלנדר 2021. מאיזושהיא סיבה, בתקופה האחרונה השפריצרים לא מכוונים. כלומר, הם משפריצים יפה רק שזה לא מגיע לשמשה אלא לגג של הרכב. איך מכוונים אותך בחזרה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...