Jump to content

אמציה 1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אמציה 1

  1. אהלן אני מתלבט בין שני הרכבים יש הבדל בינהם בשטח? בצריכת דלק? ובכשר סחיבת עגלה?
  2. משהו יודע להגיד לי כמה דלק באמת היא צורכת? אני נהג רגוע. ואם היא בנויה לגרר עגלה לעתים קרובות? והאם היא רואה הרבה מוסך? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...