רכשתי מאזדה CX5 ויש לי שאלה לפני התקנת המגבר
1. האם בגלל שיש מערכת I STOP ההתקנה צריכה להיות בצורה שונה מרכב ללא מערכת דימום מנוע?
אני שואל כי כל מתקין אומר משהו אחר: אחד אמר לי שצריך מגבר דיגיטלי \אחר אמר לי שאין שום בעיה \ שלישי אמר לי שכנראה צריך להוסיף רכיב מיוחד.
2. מה גודל הרמקולים ברכב זה?
תודה לעוזרים