הי רכב לאמא ל-3 ילדים (2,9,10), הרכב עבורי (לזוגי יש רכב מהעבודה). נוסעת במסגרת העבודה 3-4 פעמים בשבוע (מכפר סבא ל-חיפה, תל אביב, באר שבע- יש החזר). הרכב הקודם סובארו פורסטר 2011 היה תענוג אבל שתיין כבד, שימש אותנו מידי פעם גם לטיולים בשטח. מתבאסת לרדת בגובה בכביש אבל החיים וזה:) תקציב 80-90 קופצים קדימה בשאיפה לשנת 2019-2020. שמענו המלצה על הקיה נירו, שנראה טוב ומתאים לצרכים בגדול ועומד בתקציב אבל אני קצת זהירה מעדיפה לקחת רכב שיש לו יותר שנים והיסטוריה על הכביש, כי מתכננים איתו כמה שיותר שנים ביחד. נשמח לדעת המנוסים פה , תודה רבה