טוב שלום לכולם יש ברשותי יונדאי ולוסטר שנת 2011 ידנית ויש לי איתה בעיה שאני עוד לא הצלחתי לעלות על הפיתרון שלה ואני אשמח לעזרה שלכם כי זה כבר משגע אותי .
האוטו עומד על 184000 קילומטר והוא אוכל לי שמן זה עומד על כל 300 קילומטר בערך 250מל שמן .
עכשיו בדקתי בספר רכב של האוטו באינטרנט וראיתי שעל כל 1500 קילומטר היצרן מצהיר שהאוטו אוכל 1ליטר שמן .
כמובן שמה שהוא מצהיר זה לאוטו חדש ואני גם עשיתי קילומטרג׳ עם האוטו .
בנוסף בדקתי על כל מני בדיקות לחץ כדי לדעת אם הלך לי הראש מנוע
1: בזמן כשאוטו חם פתחתי את הפקק של השמן וראיתי שהוא לא קופץ
2: האוטו לא רועד בכלל מהפנים מרגיש כמו רכב היברידי
3: האוטו מגיב טוב ולא מתחמם בכלל .
אני פשוט מסתובב עם מיכל שמן בגגגאש וכל פעם שהוא קר ואני רואה שחסר אני מוסיף
עכשיו אני לא יודע מה לעשות להחליף את המנוע הוא לימשוך איתו אני סטודנט כמה זמן יכול לשרוד אותו במצב שלו ?
תודה לכולם