Jump to content

שלו דקת

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שלו דקת

  1. כן אין שום נזילה כלום זה למה מוזר לי כל הסיפור הזה כאילו לפי היצרן הוא אמור לאכול שמן
  2. אוקי אבל אין בעיה באמת העיקרון להישאר ככה רק הכסף של השמן כאילו זה הבעיה
  3. טוב שלום לכולם יש ברשותי יונדאי ולוסטר שנת 2011 ידנית ויש לי איתה בעיה שאני עוד לא הצלחתי לעלות על הפיתרון שלה ואני אשמח לעזרה שלכם כי זה כבר משגע אותי . האוטו עומד על 184000 קילומטר והוא אוכל לי שמן זה עומד על כל 300 קילומטר בערך 250מל שמן . עכשיו בדקתי בספר רכב של האוטו באינטרנט וראיתי שעל כל 1500 קילומטר היצרן מצהיר שהאוטו אוכל 1ליטר שמן . כמובן שמה שהוא מצהיר זה לאוטו חדש ואני גם עשיתי קילומטרג׳ עם האוטו . בנוסף בדקתי על כל מני בדיקות לחץ כדי לדעת אם הלך לי הראש מנוע 1: בזמן כשאוטו חם פתחתי את הפקק של השמן וראיתי שהוא לא קופץ 2: האוטו לא רועד בכלל מהפנים מרגיש כמו רכב היברידי 3: האוטו מגיב טוב ולא מתחמם בכלל . אני פשוט מסתובב עם מיכל שמן בגגגאש וכל פעם שהוא קר ואני רואה שחסר אני מוסיף עכשיו אני לא יודע מה לעשות להחליף את המנוע הוא לימשוך איתו אני סטודנט כמה זמן יכול לשרוד אותו במצב שלו ? תודה לכולם
  4. מה המצב חברים יש ברשותי יונדאי ולוסטר שנת 2011 ולאחרונה התחלתי לראות נזילה מהמזגן אני יצרף תמונה רציתי לדעת אם מישהו יודע אם זה תקין אני עושה הרבה נסיעות ארוכות לדרום
×
×
  • תוכן חדש...