Jump to content

שלומי 1996

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שלומי 1996

  1. ניסיתי להניע עם בוסטר שיש לי
  2. כן ניסיתי עם בוסטר
  3. נסעתי עם הרכב יום לפני באמת היה לו קצת יותר קשה להניע (בדרך כלל מניע על הסטארט הראשון) יכול להיות שנגמר הדלק כי המדד דלק שלי דפוק בכל מקרה מילאתי 20 ליטר דלק והוא עדיין לא מצליח להניע יש למישהו רעיונות מה קרה? אם זה הלכה המשאבת דלק? או שעדיין נשאר אוויר בצינור שלה? אשמח לפתרונות כדי לא לקחת אותו למוסך אם זה אפשרי
×
×
  • תוכן חדש...