Jump to content

avian

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של avian

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. avian

    החיפוש אחר האתיקה מאת UMI

    אני מבין שלשיטתך זה שאתה מכנה אותי מושחת לא אמור להפריע לי? זה אולי היה עובד אם הייתי מושחת... לגבי ההיסתתרות מאחורי שם - דבר מקובל בפורומים, וצעד מתבקש למי שמכיר את נטיתך להשמצות אישיות חסרות גבולות.ראה ערך הילל פוסק, יואל פלרמן, רוני שטרן, צוקרמן ובערך כל מי שאתה יודע את שמו האמיתי... אבל אתה, בלשון האומן החלקלקה שלך, מתחמק מהנקודה. שאלתי אותך שאלה פשוטה - האם אתה, רוני אהרונוביץ', המטיף בשער לנקיון כפיים ואתיקה עיתונאית, מתפקד גם כמוכר הפרסומות של האתר שלך? האם חבשת אי פעם את שני הכובעים בו זמנית או לא? ומכיוון ששנינו יודעים שהתשובה חיובית - איך זה מסתדר עם אתיקה עיתונאית? אתה מבין, בטח, שכדי לצעוק "המלך ערום" אתה קודם כל צריך לוודא שאתה עצמך לבוש. או שלא מצאת את העקרון הזה במסמכים המשפטיים של בג"צ? זה גופו של עניין - אתה גוף מתחרה לכלל מגזיני ואתרי הרכב בארץ, ולכן בעל אינטרס ברור לערער את אמינותם. בדיוק כמו שלמעריב יש אינטרס להציג את הארץ באור הכי שלילי שניתן. יש לאותם מגזינים ואתרים כל זכות בעולם לערער את אמינותך בחזרה, בעיקר לנוכח תדמית ה"טלית שכולה תכלת" שאתה מבקש לעטות. בחרת לעמוד ולצעוק לכל כיוון "מושחתים"? תהיה מוכן בבקשה לענות על טענות בעלות אותו אופי כלפיך.
  2. avian

    החיפוש אחר האתיקה מאת UMI

    אין מה לומר אהרונוביץ', לא בחסד היית אחד הכותבים החביבים עלי בשנות בחרותי, אלא בזכות. היכולת הרטורית שלך מעולה, והכתיבה זורמת וקולחת. אלא שעם אובדן תמימות הנעורים מתחילים להתגלות בקיעים בתמונה. אתה אומר, כעובדה, שירחונים מקבלים שוחד. למיטב זכרוני בפעם האחרונה שהיית צריך להוכיח את זה, הפסדת במשפט ונדרשת לשלם קנס. בספר שלי זה אומר שהטענה שלך היתה לא מבוססת אז, ושמה אותך בצד עם חובת ההוכחה. אבל אתה, כרטוריקן טוב יודע שאם תגיד את זה מספיק פעמים ותציג את זה כעובדה, יהיו כמה פתיים שיאמינו לך. אפילו כאן בשרשור הזה יש כמה. אבל מה שבאמת משעשע זה שהאיש היחיד בתעשיה הזו שהוא גם הכתב, גם המו"ל וגם מוכר המודעות של האתר שלו מעיז להטיף לאנשים אחרים על אתיקה. אותו אדם שיושב אצל יבואן ומתחנן שישלח אותו להשקה, רץ וכותב על זה שהשקות הן שוחד כשהוא נענה בסירוב, אבל לא לפני שהוא אומר לאותו יבואן "טוב, אם אתה לא שולח אותי להשקה, לפחות תקנה פרסום באתר". לאותו אחד יש גם את החוצפה להטיף על אתיקה אחרי שבמהלך השקה מקומית של מכונית חדשה, ומשמעותית מאוד ליבואן, הוא תופס את המנכ"ל לשיחה על פרסום באתר - אם זה לא ערבוב אסור של התחום המסחרי בתחום העיתונאי, מה כן? אני לא כועס עליך - לא שופטים אדם בשעת צערו - ובטח לא מתכוון להתנצח איתך. אחרי שנים של אימונים בכזב והולכת שולל, המתובלים ביכולת אמיתית ועמוקה להתכחש לאמת ולהאמין בבדיה, אין לי סיכוי מולך. אבל בניגוד למקרים קודמים, בהם התפתלת והתחמקת - נראה אם כאן תכחיש באופן ברור את מה שכתבתי. מעניין אותי לראות האם הניתוק שלך מהמציאות הצליח להגיע כבר לרמה הזו.
×
×
  • תוכן חדש...