קניתי לעצמי מערכת מולטימדיה ליונדאי שלי אחרי שראיתי סרטוני החלפה ברשת וראיתי שזה די פשוט.
אבל כשעשיתי את זה בפועל גיליתי בעיה לא צפויה - החיבור שלה לחשמל עם קונקטור טיפה שונה מזה שלי. הקונקטורים שלי ריבועיים ושל הרדיו עגולים:
האם יש מה לעשות? יש מתאם מתאים שיפתור לי את הבעיה?