ההפך! רכב שלי אחלה, רכב כיפי אוהב אותו מאד. הייתי רוצה להמשיך עוד הרבה, ככה היה מתוכן שרכשתי אותו חדש. לאור התייקרות החיים מחפש דרכים לחסוך. תחלס אני לא חייב להחזיק אוטו יחסית גדול שאוכל דלק אפילו עם מעט נסיעות, והביטוח פשוט הורג וחונק. אין לי סיבה להמשיך עם הבזבוז כזה.
אבל מתגובות שלכם אני מבין שאפסיד יותר אם אעשה צעד זה….