שלום לכם,
יש לי רכב שקניתי לפני חודשיים, זה רכב יד שניה (פיג'ו 2014 פרימיום). יש לו מערכת אבטחה (גיל קאר) מהבעל הראשון לרכב.
רציתי אתמול לשנות את הקוד ולכן פעלתי לפי ההנחיות שנמצאות בקישור הזה (התגובה השביעית בעמוד):
https://carsforum.co.il/topic/257952-הוראות-הפעלה-לקודן-לרכב/
הבעיה הגדולה היא כשהגעתי לשלב האחרון של שינוי הקוד, קיבלתי שיחה דחופה מהנייד וזה אילץ אותי לעזוב את מה שאני עושה ואז אחרי זה נראה שיש למערכת שגיאה או משהו (כי עכשיו המכונית מתניעה מבלי להזין את הקוד) וזו בעיה גדולה עבורי, כי באמת אני רוצה שהמכונית שלי תהיה מאובטחת.
אולי זה צריך איפוס להגדרות היצרן או משהו. אני לא יודע.
אם יש מומחים בתחום הזה, בבקשה לעזור לי.
* שמתי תמונה של (גיל קאר) שיש לי.
תודה לכם חברים