Jump to content

Turh1512

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Turh1512

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום, הרכב שלי מאבד מים לאט לאט,כל שבוע כ 1-2 ס"מ. בבדיקת לחץ לא נראו נזילות,המוסך מורשה אמר שבבדיקת מחשב ניראה שיש בעיה בסעפת יניקה. האם זה הגיוני?האם בדיקת מחשב במורשה נותנת תקלות גם שלא מופיע לי תקלה בדשבורד? הוא משוכנע שאם זה יוחלף התקלה תעלם. הגיוני? אשמח לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...