Jump to content

דורון טל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דורון טל

  1. ספי, תודה. בינתיים התקשרו אלי ממוסך טויוטה "פרטוש" והמליצו לי לגשת לגירומטיק במפרץ חיפה. לדבריהם שם יכולים לסייע לי באיתור תקלת הסירוגין. בברכת שנה טובה, דורון
  2. שלום, תודה לליאור על השאלה ועל הפנייתי לאתר זה. אני בעל הטויוטה המדוברת (קורולה מודל 93). לפני כשנתיים וחצי הופיע לראשונה התקלה, O/D לא עובד. מוסך טויוטה "פרטוש" בעכו שלח אותי תחילה למכון גירים. מכון הגירים בחן את הגיר ללא פרוק וקבע שזו בעיה חשמלית ואין טעם לפרק את הגיר. חזרתי ל"פרטוש" שם פרקו את מכסה הגיר החליפו שמן ואת ה- unit שאחראי בתוך הגיר על העברת ה- O/D, אבל זה לא עזר. אמרו לי שיזמינו גיר משומש. כאשר הגעתי (לפני שנתיים וחצי) להחליף את הגיר, התקלה הסתדרה מעצמה בדרך למוסך. ויתרנו על החלפת הגיר. המוסך התנהג למופת אפילו לא רצו לקחת תשלום עבור החלפת השמן בביקור הקודם. לאחר כחצי שנה התקלה חזרה לאחר קפיצה על בור בכביש. זכרתי שאמרו לי במוכן הגירים שהבעיה חשמלית. שיחקתי עם כל הצמות והתקלה נעלמה. מאז במשך כשנתיים וחצי, בכל פעם שהיתה תקלה (O/D לא עובד) שיחקתי עם כל הצמות החשמליות והתקלה נעלמה. לפני כחודש התקלה הופיע שוב אך חרף "המשחק" עם הצמות התקלה לא נעלמה. בדקתי שמן גיר והתברר שהוא קצת שרוף. לאחר החלפת שמן גיר התקלה נעלמה (עדיין לא ברור לי כי זה היה מקור התקלה). לפני כמה ימים התקלה חזרה, בקפיצה על מהמורה בכביש - הגיר קפץ מ- O/D לשלישי ונשאר שם. לאחר חניה של כמה שעות ובלי ששיחקתי עם הצמות החשמליות התקלה נעלמה. מאז התקלה מופיעה ונעלמת לסירוגין ו"המשחק" עם הצמות כבר לא משפיע. אין לי מושג אם זו תקלה חשמלית חיצונית לגיר, או תקלה חשמלית בתוך הגיר, או שיש איזושהי סתימה במעברי השמן בגיר, או שזו תקלה משולבת של כמה גורמים. הגיע הזמן לטפל בזה באופן מקצועי וממוקד. תודה למי שיכול לעזור, למשל להצביע במדויק על החיבור החשמלי הספציפי, או להפנות אותי למוסך שיודע לתקן תקלות מסוג כזה (בלי להחליף גיר, או את _כל_ המערכות שמסביבו). דורון
×
×
  • תוכן חדש...