Jump to content

שהם1234

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שהם1234

  1. ברשותי קורולה 2008 נדלקת לי לסירוגין מנורת abs ביומים האחרונים היא לא נבכית. למשהו יש כיוון מה התקלה?
×
×
  • תוכן חדש...