Jump to content

KLDSA

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי KLDSA

  1. מה נשמע חברים, אני בתהליך רכישת רכב חדש ונתקלתי במאזדה 3 באיזור שלי במצב מעולה. עכשיו הרכב יד 02, יד ראשונה הוא אומר שהייתה ליסינג ורשום ברישיון השכרה/החכר. יד שניה היא פרטית אבל ברישיון החדש עדיין רשום השכרה/החכר. לא מבין מה קורה פה כל כך ואיך לחשב מחירון בלוי יצחק. יש שם המון אופציות מבלבלות. אני מצרף צילום של הרישיון.https://www.dropbox.com/scl/fi/sbp7co1xs8t0fz3gd974o/.png?rlkey=f2zmuk8l911ht4t2be9mghu0q&dl=0
×
×
  • תוכן חדש...