שלום לכולם,
קיבלתי דוח על חניית הרכב (4 גלגלים) על המדרכה (סכום הקנס ע"פ חוק 500 ש"ח),
בעוד המקום שהחניתי את הרכב (4 גלגלים) היה על שביל אופניים (סכום הקנס ע"פ חוק 250 ש"ח).
ראשית האם מספר העבירה, סעיף העבירה, או התקנה שהגדירה את העבירה בחוק עזר עירוני חד הם?
בנוסף, האם הטעות בהגדרת העבירה מחייבת את העירייה לבטל את הדוח?
תודה מראש.