שלום,
הציע לי חבר קרוב שמחזיק ברכב כבר מעל ל3 שנים ומטפל בו ברמה גבוהה,
סקודה אוקטביה 2017 136K ק"מ,
במחיר 30000 ש"ח ,
אני מכיר את הרכב מקרוב ויודע שאין כאן תרמית או משהו כזה,
השאלה היא אם במחיר כזה כיסיתי את כל הסיכונים האפשריים, דהיינו מקסימום להשקיע 7000 ש"ח בגיר וכדו' בשנים הקרובות או שזה רכב למוסך...
אשמח לחוו"ד המומחים...
תודה רבה