Jump to content

יוסף_ב

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסף_ב

  1. בעבר היתה לי בעיה עם מנורת ESP נדלקת מידי פעם בנסיעה רגילה, ולאחר מכן לא נכבת. אחרי מעקף צינור של הרדיאטור פנימי בגלל סדק בעית הESP נעלמה. אחרי החלפת הרדיאטור פנימי הבעיה שוב חזרה. עכשיו אני תוהה אם יש קשר בין שתי המערכות (להבנתי, זה שתי מערכות נפרדות), או סתם צירוף מקרים? מדובר ביונדאי I20 2009
×
×
  • תוכן חדש...