אהלן
סונטה היברידית 2018
לפני זמן מה החלה בעיה בה לאחר מספר שעות שהרכב עומד
בעת היסיום הנעה, הרכב "מאבד" את מערכת החשמל לחלוטין
משמע קודן לא עובד, אין שום תאורה, צופר לא עובד וכו'
ממש כאילו אין מצבר
כאשר מחברים מצבר חיצוני (דרך הקופסת נתיכים ל + ו - לגוף הרכב כי אין אפשרות לפתוח את תא המטען)
החשמל חוזר במלואו והרכב מניע ללא בעיות (אין גם הנעה דרך המצבר כמו ברכב רגיל אלא המערכת ההיברידית עולה ואז אחרי זמן מה גם המנוע נדלק(
כיוון שהרכב בן 6 ועם המצבר המקורי הנחתי שמדובר במצבר והחלפתי אותו
היו מספר שבועות של שקט
הרכב הניע כרגיל
היום שוב אותה תופעה
יש למישהו כיוון מה הבעיה ?