Jump to content

אדם פשוט

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אדם פשוט

  1. ע"פ תדלוק אחד, בנסיעה עירונית לקח 1/6.6 . בנוסף, מרגיש שהסיבוב הגה קצת יותר קשה, לא יודע אם קשור. בהשוואה ללפני שנה, היה אוכל 1/7.5-8 בעיר
  2. אבל אני מרגיש עליה חדה בצריכת הדלק. זה מורגש גם במהלך הנסיעה בירידת מד הדלק. יכול להיות שיש בעיה בדמפר של הכניסת אוויר לסעפת? שומע משם רעשים גם בפתיחת סוויץ וגם בסגירת סוויץ
  3. שלום. מה יכולה להיות הסיבה? לפי נתוני הלוח שעונים 7.8/100 שזה אומר 1 ל 13 בערך מחוץ לעיר. מרכיש לי שמהטיפול האחרון הוא ממש צורך הרבה
×
×
  • תוכן חדש...