Jump to content

Erez7883

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Erez7883

  1. היי,פורד פוקוס 2013,בנסיעה איטית אפילו ללא לחיצה על הגז יש לי טורים מעט גבוהים1.5 סלד...רק בעמידה מוחלטת פתאום יורדים הטורים.מישהו יכול לעזור בנושא...בוצע טיפול...הוחלפו מצתים.
×
×
  • תוכן חדש...