Jump to content

saraieli

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי saraieli

  1. תודה על התשובות אבל אחדד. אני רוצה לדעת לגבי מה האופציה החסכונית יותר מבחינת אחזקה שוטפת, תיקונים וחלפים במידת הצורך וכמובן מבחינת צריכת דלק אמיתית (לא על הנייר) בנסיעות בינערוניות שוב תודה
  2. צריכה עזרה, מעוניינת לרכוש רכב יד שניה עם דגש על רכב זול חסכוני בדלק והחזקה. הרכב מיועד לנסיעות בין עירוניות של כשעה לכל כיוון באופן יומיומי. לא מחפשת פינוקים אבל שיהיה נח באופן סביר. המועמדים הם: טויוטה אייגו (AYGO)X-Play אוט' 1.0 (72 כ''ס) 2019 סוזוקי סלריוGLX אוט' 1.0 (68 כ"ס) 2018 דאצ'יה סנדרוLaureate אוט' בנזין 0.9 (90 כ''ס) 2020 אשמח ליתרונות וחסרונות של כל רכב, ו/או השווה על חווית הנסיעה ביחס ליונדאי i10 או מיצ'ובישי ספייס סטאר ממנוסים ומביני עיניין. תודה 😁
×
×
  • תוכן חדש...