Jump to content

שליו משה

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שליו משה

  1. תודה רבה לדעתך האם יש מה לחשוש לעוקץ כי מישהו הזהיר אותי בנוגע לזה
  2. ראיתי רכב שפורסת ביד שתים המוכר אומר שהרכב היה של אבא שלו צריך לחשוש לעוקץ חבר אמר לי שכדאי לבדוק וב טוב אשמח לדעתכם
  3. מישהו הציעה לי לקנות רכב עם הבעיה הנל במחיר טוב איפה אפשר לבדוק את הבעיה הנל ומה זה יכול להיות
  4. שאלתי שתים ושנהים אומרים שרק תקלות
  5. דיברתי עם מוסכניק הוא אומר שהרכב לא אמין בכלל
  6. תודה רבה
  7. אני שואל כי אמרו לי שלא להתקרב יש לך ציור מוסמך אתה מכיר את הרכב ואם משהוא כן אני שימח לחוות דעתו
  8. האמת שמה שיותר מעניין אותי זה אמינות הרכב נחשב אמין או שהוא כמו סיטרואן ולא לסמוך?? לא מפונק יותר מידי רכב הכי פשוט שיש והכי חסכוני שניתן וכמובן אמין שמעתי שהרכב נחשב אמין לכן אני שואל מה דעתכם??
  9. שמעתי שהרכב הנ"ל נחשב אמין מישהו מכיר ויכול להמליץ לי אם כדאי לקנות או שעדיף לחפש רכב אחר אני מדבר על סיטרואן c 1 2011 ידני
×
×
  • תוכן חדש...