Jump to content

רייס דרייבר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי רייס דרייבר

  1. אני צריך לדעת אם הסבה לגז בהונדה סיוויק אמורה להזיק למנוע (איך שהבנתי ליפניות לא כדאי לעבור הסבה לגז), או שלא? אשמח לחוו"ד מקצועית או אדם שיודע בוודאי ולא על סמך "נראה לי". תודה.
×
×
  • תוכן חדש...