Jump to content

יוסי פגו 206

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוסי פגו 206

  1. איך פותחים את הטבעת אני צריך רעיון אין לי "כלי יעודי"כדי לפתוח את זה
  2. מישהו יכול להסביר לי איך מפרקים משבעת דלק בפגו 206
×
×
  • תוכן חדש...