הי,
יש לי מאזדה 3 פרימיום 2017, אני רוצה לשדרג את המערכת מולטימדיה שם, מה שיש עכשיו היא על הפנים.
מכירים מערכת איכותית? שמעתי על משהו בשם Zeta, יש למישהו ניסיון עם זה?
האם במערכות האלה יש את כל הפונקציות שהחיוניות שקיימות במערכת מולטימדיה הנוכחית לתפעול הרכב?
הי
אני מתכנן לרכוש רכב טויוטה קורולה סאן 2020 היברידית, מליסינג, 117k קילומטר באזור ה90k מחיר.
מה דעתכם? רכב טוב? מחיר הוגן? מניסיון, כמה היא עושה בפועל לליטר דלק? הבנתי שכ20 ק"מ ממוצע.
ועוד שאלה, במידה והסוללה של הרכב מתה, ואני לא מעוניין להחליף, האם אפשר לנסוע רק על בנזין?