אהלן, אני רוצה לרכוש יונדאי i10 יד 2, שנת 2017, היא רכשה אותו מהחברה, לא טיפלה במורשה.
יש טסט לשנה.
ביצענו בדיקה במכון, מצורף הדוח.
צילום דו״ח הבדיקה
אשמח לדעת מה דעתכם על הדוח, האם להתרחק או שזה דברים שאפשר לטפל בהם.
ואשמח לקבל לדעתכם מה עלות התיקונים.
פירוט נוסף לתקלות:
*לגבי הבעיה במערכת היגוי הבודק אמר שצריך להחליף מנוע פנימי של ההגה ולעשות כיוון פרונט.
*בלם עזר- בלם היד גבוה, הוא אמר שזה רק החלפת 4 בלמים קדמיים ואחוריים כי נשאר להם 20%
*במנוע אמר שצריך להחליף רצועה פנימית לאלטרנטור
*אור דרך 1 שרוף
*צמיג קדמי פגום מצריך החלפה
נאמר שחסר מים ושמן, האם זו נורה אדומה לבעיה שקיימת במנוע או ברדיאטור, מצד שני הבחורה אמרה שלא ביצעה עדיין טיפול השנה, ואמרה שהיא ממלאת מים ושמן רק בטיפולים, ייתכן שחסר בגלל שהיא עוד לא טיפלה השנה?
הלכנו לקבל הצעת מחיר לתיקונים ביונדאי ואין ביכולתם להעריך את העלות, אמרו שזה יכול להגיע לאלפים כל עוד לא יודעים מה בדיוק הבעיה ובמכוני בדיקה מציינים כל דבר.
היא רוצה עליו מחירון, 38,000
אשמח לדעת כמה להוריד מעלות הרכב על כל התיקונים הנדרשים והאם זה שווה את הסיכון, בסוף כל רכב זה חתול בשק 😕