Jump to content

yoyosx

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yoyosx

  1. היי כולם, אני כבר קצת אבוד בנושא. יש לי סיאט איביזה 2012. אני מנסה להבין באיזה שמן מנוע אני אמור להשתמש. לא רשום על הפקק של המיכל והספר רכב והאינטרנט שניהם מבלבלים. יש לי בקבוק של 10w40- זה בריא למנוע?
×
×
  • תוכן חדש...