Jump to content

דניאל יהודה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דניאל יהודה

  1. היי יש לי הונדה סוייק סדאן החדשה ‏אוטומט 2007 ליפעמים שאני שאני על מצב D ואני רוצה ‏להעביר לR בחניה ניתקע ולא נותן לי פשוט אני עושה בכוח עד ‏שמשתחרר לי ונותן השאלה שלי היא כזו אם יכול ליהות שיש חלק שבור ‏בבית של הילוכים או שזה בא מהגיר .! בתכלס בנסיע רגילה אין לי שום בעיה אם הגיר השמח לתשובה תודה .!!!
×
×
  • תוכן חדש...