היי יש לי הונדה סוייק סדאן החדשה אוטומט 2007 ליפעמים שאני שאני על מצב D ואני רוצה להעביר לR בחניה ניתקע ולא נותן לי פשוט אני עושה בכוח עד שמשתחרר לי ונותן השאלה שלי היא כזו אם יכול ליהות שיש חלק שבור בבית של הילוכים או שזה בא מהגיר .! בתכלס בנסיע רגילה אין לי שום בעיה אם הגיר
השמח לתשובה תודה .!!!