קניתי אוטו חדש, פיג'ו 206CC והמערכת שהגיעה על הפנים, ואני רוצה לשפר אותה.
האוטו די קטן כמו שאתם יודעים, ככה שגם צריך להתאים את הדברים לגודל.
בכמה אני יכול להוציא מערכת טובה, עם מגבר וסאב או בלי, מה עדיף לי, אולי זה מיותר ולקנות רק רמקולים וזה יספיק ?
בכמה שווה לי להשקיע, שאני יצא במחיר טוב ויקבל את התמורה הטובה ביותר ? אם אפשר מוצרים ספציפים.