היי כולם
יש לי טראוורס 2014.
בעבר היתה לו תופעה שלפעמים (פעם במספר שעות נהיגה), כשהייתי נותן גז תוך כדי נהיגה, הרכב היה מכניס הילוך בצורה מאוד לא חלקה.
במוסך החליפו תושבת מנוע שבורה, ומאז זה כמעט לא קורה (קורה פעם בכמה חודשים).
יודעים להסביר איך תושבת מנוע קשורה לתופעה, ומדוע זה עדיין קורה? (לעיתים רחוקות מאוד).
תודה