היי אשמח שתעזרו לי בהבנה ומידע . בעיקרון אני מחפש רכב עד 100,000 , ידני 4דלתות יחסית "ספורטיבי " , עם ביצעים יפים , הסתכלתי על golf gti ידני ועל polo gti ידני ( שנתון 2017 כזה ) ואשמח לדעת את ההבדלים בינייהם , אמינות , וחוות דעת עליהם
ובנוסף אשמח לדעת על רכבים נוספים באותו סדר גודל ( של מחיר , ביצוע , גודל וכו) ידניים