Jump to content

manbar

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי manbar

  1. תודה רבה חבר'ה... הוצאתי את הרדיו דיסק והכנסתי חזרה,עדיין קופץ אבל מחר אני ינסה את הדיסק ניקוי.. תודה רבה שוב על העזרה!!
  2. אוקיי תודה רבה לך, אבל כמה אתה חושב שהג'אסטי רחוקה מה205 באמינות?
  3. שלום אני מחפש אוטו בתקציב 8000 ש"ח,ויש בידי 3 אפשרויות. 1.פיאט אונו 2.פג'ו 106\205 3.סובארו ג'אסטי התכונות הכי חשובות בעיניי הם ברורות מאליו - שלא ילך למוסך הרבה,ושוק החלפים יהיה גדול - משמה חלקים זולים. מ3 האפשרויות,איזה אוטו לדעתכם עומד בקריטריונים הכי טוב? ואולי אם למישהו יש אופציה אחרת של רכב (לדוג' שרייד,סוויפט, ועוד') שיכתוב כי אני עדיין לא סגור על מה אני רוצה. תודה רבה על תשומת לבכם.
×
×
  • תוכן חדש...