אז ככה...יש לי בעיה בבדיקת כמות שמן מנוע.
לפני חודש בערך נישבר הג'וקגי'ק הזה של הברזל (מקווה שהבנתם החלק, שאיתו מרימים את הברזל.)
לפני שבועיים בערך אחי בדק את השמן ולא ראה שאין את הג'וקגיק והברזל נכנס לבפנים. (החלק הזה שנישבר מנע פעם מהברזל הזה להיכנס. עכשיו נישארתי בלי ברזל (הוא בתוך החור הזה), ובלי יכולת לדעת כמה שמן יש לי...
למשהו יש פתרונות איך לבדוק שמן איך אולי להוציא את הברזל?
תודה מראש.