הי,
מיקרה 2014, 160 א' ק"מ.
כשאני לוחץ על הגז, לא משנה מהירות אז בתחילת הלחיצה נשמע סוג של נשיפה או כאילו השחזת סכין לשניה שתיים , ואז מפסיק, אם הרמתי את הגז ולחצתי דוב, נשמע שוב.
מכירים משהו כזה?
הי.
הגרנדיס שלי 2009 משמיעה חירחורי גסיסה והגיע הזמן לעבור הלאה.
מחפש רכב 7 מקומות אמיתיים (ילדים בגילאים 17-5) ותא מטען סביר. (בגרנדיס יש 320 ליטר!)
תקציב עד 80k.
עדיף כמובן להתקדם קצת בשנתון.
צריכת דלק לא מפחידה אותי ככ כי הגרנדיס גם שותה כמו שיכור.
צרפתיות לא נוגע עם מקל.
שקלתי טראוורס אבל להבנתי מדובר בטנק רציני, ואני גם ככה גר בעיר צפופה עם בעיות חניה רציניות פלוס חלפים יקרים ואמינות בינונית.
כך שנשארתי עם סורנטו דיזל 2014-15 (כדי להימנע מאובדן מנוע פתאומי) עם 250k ק"מ.
האמת שההתע במחיר הזה לא רב , אבח זה מה יש.
אשמח לשמוע את דעתכם:
1. מרווח השורות השמיה והשלישית
2. גודל תא מטען
3. אמינות
4. חלפים
5.גם רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.
תודה מראש לעונים והעוזרים!
הי לכולם.
ברשותי מיצובישי גרנדיס 09
ברכב זה יש מזגן קדמי ואחורי.
היום, בתחלתי ליסוע צהריים, המזגן הקידמי החל להוציא ריח שרוף וכמה שניות אח"כ הפסיק להוציא אוויר לגמרי.
בדקתי והצינור של הגז קר מאד מה שאומר שכנראה המדחס כן עובד.
(לפני זה בדקתי נתיך נראה תקין)
אשמח לעזרכתם
הי
יש לי מיצובישי גרנדיס 2009.
בזמן האחרון, האוטו רועד, בעיקר בנסיעה איטית יחסית
בנסיעה במהירות יותר גבוהה המנוע עושה רעש של מטוס קטן.
אציין שלפני כמה שבועות כבר החלפתי 3 מתוך 4 תושבות מנוע (כולל הברזלים)
ממה יכול לנבוע כזה דבר?